Uplatnění reklamace

Vyskytl se problém se zakoupeným zbožím? Přestalo fungovat, nebo nefunguje správně? Uplatněte na něj reklamaci.

reklamacePostum při vyřízení reklamace:

1. Zadejte svoje jméno a příjmení.

2. Vyplňte svůj Email

3. Do pole (Zpráva) uvěďte: 

  • číslo objednávky, ke které se vztahuje reklamace
  • kód a počet produktu, které chcete reklamovat
  • popis závády

4. Následně klikněté na tlačítko odeslat a počkejte, až se vám ozve náš reklamační technik.

 

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Nebo nám můžete reklamované zboží donést nebo zaslat na adresu naší prodejny:

TOPLUX s.r.o.

Krátkého  211/2, 190 00 Praha 9 - Vysočany

Pro navigaci klikněte na mapu: Mapa

Při zaslání reklamace přepravcem nezapomeňte do balíku vložit formulář níže.

TOPLUX formulář pro uplatnění reklamace stáhnete kliknutím na tento text.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení